پسر دبستانی، پاتوقی برای پسران دبستانی

پسر دبستانی، پاتوقی برای پسران دبستانی

نگارش دوم Airup.blogfa.com

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 14323
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


دستگیری دو زوج جن گیر کلاهبردار

ایسنا: سرهنگ عبدالله قاسمی درباره جزییات این خبر اظهارداشت: شخصی در ۱۵ دی ماه سال گذشته در یکی از استان های شمالی کشور به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد همسرم از سال ۸۴ به دلیل بیماری شدید روحی و روانی احساس می کرد که در منزلمان سروصدایی وجود دارد و این موضوع باعث ترس و وحشت وی شده بود که پس از مراجعه به پزشک و روان شناس آنان اعلام کردند که همسرم مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: یکی از آشنایان شاکی که از مشکل همسر وی مطلع شده بود عنوان کرد که زن و شوهری را می شناسد که فالگیر و جن گیر هستند و می توانند مشکل همسرش را برطرف کنند در نتیجه با توجه به صحبت های این فرد قرار شد که شاکی برای مداوای همسرش نزد این زن و شوهر بروند.

قاسمی افزود: زن و شوهر جن گیر در ملاقاتی که با شاکی پرونده و همسرش داشتند اعلام کرده بودند که با جنیان و ملائک آسمانی ارتباط مستقیم دارند و آنقدر ارتباط آنان نزدیک است که به زبان عامیانه جن ها را «داداشی ها» صدا می کنند.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: در ملاقات های بیشتری که شاکی و همسرش با این زن و شوهر داشتند در چندین نوبت مبلغ۱۰۰هزار تومان پول را به آنان داده بودند و پس از آن زن جن گیر به خانه شاکی رفت و آمد کرده و متوجه شد که آنان از خانواده متمولی هستند، در نتیجه به همسر شاکی عنوان کرده بود که منزل آنان جن  دارد.

قاسمی با بیان اینکه زن و شوهر جن گیر عنوان کرده بودند که برای رفع مشکل باید شاکی و همسرش خمس اموال سال های قبل خود را بپردازند، اضافه کرد: جن گیرها عنوان کرده بودند که نماینده  یکی از مراجع تقلید هستند در نتیجه شاکی و همسرش برای حل این مشکل خمس اموال خود را به مبلغ ۵۵ میلیون تومان به صورت نقدی به آنان پرداخت کرده بودند و پس از آن زن و شوهر جن گیر مدعی شدند که جن از خانه آنان بیرون رفته است.

قاسمی گفت: این زن و شوهر کلاهبردار پس از مدتی اعلام کردند که به عنوان نماینده یکی از مراجع تقلید در گرفتن خمس و زکات فعالیت دارند در نتیجه به صورت ماهانه ۲۰۰هزار تومان تا دومیلیون تومان به عنوان خمس از شاکی این پرونده دریافت می کردند و مدعی می شدند که آنان را در بین فقرا تقسیم می کنند.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان کرد: زن جن گیر چندی بعد عنوان کرده بود که یک جن در بطن فرزند بزرگ این خانواده تخم گذاری کرده است و تنها راه نجات وی عمل جراحی است که این جراحی باید توسط جن ها انجام  شود و البته این عمل با چشم معمولی قابل مشاهده نیست در نتیجه شاکی و همسرش پسر خردسال خود را یک شبانه روز در اختیار آنان قرار داده و زن و شوهر جن گیر با روش های مختلف وی را بی هوش کرده و صبح روز بعد فرزند آنان را به والدینش برگردانده و عنوان کردند که جن ها (داداشی ها) فرزندشان را عمل جراحی کرده اند.

قاسمی افزود: این زن و شوهر کلاهبردار ۶۵ میلیون تومان برای جراحی جن ها از والدین این کودک دریافت کرده بودند.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا اضافه کرد: شاکی پرونده عنوان کرد زمانی که همسرم دختر کوچکمان را به دنیا آورد زن جن گیر با مراجعه به خانه مان عنوان کرد که معده دخترتان پرز ندارد و «داداشی ها» می توانند عمل پرزگذاری را انجام دهند که برای انجام این عمل نیز ۳۵ میلیون تومان دریافت کرد.

وی با بیان اینکه این زن و شوهر با توجه به اعتقادات دینی و مذهبی شاکی پرونده مدعی شده بودند که دارای چشم برزخی هستند و با ائمه نیز ارتباط دارند، افزود: زن و شوهر جن گیر در مجموع ۳۸۰ میلیون تومان از این خانواده کلاهبرداری کرده بودند.

قاسمی ادامه داد: پس از دریافت این گزارش از سوی پلیس آگاهی و انجام اقدامات اطلاعاتی این زن و شوهر که دارای چندین فقره سابقه دعانویسی، رمالی و جن گیری بودند پس از تحقیقات محلی و با هماهنگی مقام قضایی توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا افزود: متهمان دستگیرشده به بزه انتسابی خود اعتراف و اقرار کردند که به روش ها متعدد از شاکی و خانواده اش کلاهبرداری کرده اند.

وی یادآور شد: این متهمان عنوان کردند که با پول هایی که از این خانواده گرفته اند دو دستگاه خودرو، دو دستگاه آپارتمان و یک قطعه زمین را خریداری کرده و مابقی پول ها را هم صرف زندگی خود کرده اند.

قاسمی با بیان اینکه هر دو متهم با قرار قانونی روانه زندان شدند، افزود: متاسفانه مردم علی رغم هشدارهای پلیس آگاهی باز هم تحت تاثیر دعانویس ها و جن گیرها قرار می گیرند.

وی با اعلام هشدار نسبت به افرادی که تحت عنوان رمالی و جن گیری اقدام به کلاهبرداری از مردم می کنند، افزود: این افراد بدانند با تعاملی که بین قوه قضایی و پلیس وجود دارد پرونده آنان را خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار داده و به شدت با آنان برخورد خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا یادآور شد: متاسفانه کلاهبرداری به شیوه رمالی و جن گیری ضمن عوارض مالی لطمه ها روحی بسیاری نیز به مردم وارد می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: پوریا امیرآبادی تاريخ: یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to cimorgh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com